• Welcome to "The New" Wrestling Smarks Forum!

    I see that you are not currently registered on our forum. It only takes a second, and you can even login with your Facebook! If you would like to register now, pease click here: Register

    Once registered please introduce yourself in our introduction thread which can be found here: Introduction Board


Recent content by Enforcer

  1. Enforcer

    PWF Shock Value 24 - September 12th - Chattanooga, TN [Preview]

    Re: PWF Shock Value - January 30th - Chattanooga, TN [Preview] I can do one tomorrow, gimme something to drag my ass outta bed for haha... hook me up
  2. Enforcer

    WWE General Discussion Thread

    Re: WWE Tidbits, Rumours & General Discussion Brock is still relevant, he just doesn't like to work.
  3. Enforcer

    PWF Shock Value 23 [8/29/12] - LIVE From Columbus!

    Re: PWF Shock Value: New Year's Bash [1/16/13] - LIVE From Columbus! amazing show
  4. Enforcer

    TNA Genesis 2013 Preview & Live Discussion Thread

    no Brooke calls him Mark now haha
  5. Enforcer

    TNA Genesis 2013 Preview & Live Discussion Thread

    Not yet... but she's on her way to my house to celebrate... woohoo hahaha
  6. Enforcer

    TNA Genesis 2013 Preview & Live Discussion Thread

    here comes my girl, oh yeah she's gonna win it
  7. Enforcer

    TNA Genesis 2013 Preview & Live Discussion Thread

    if only she wasn't hooked on ODB ehh I think I just puked a lil now
  8. Enforcer

    TNA Genesis 2013 Preview & Live Discussion Thread

    Nah, i'll take me some good ol' USDA NY cut with blonde hair of course haha
  9. Enforcer

    TNA Genesis 2013 Preview & Live Discussion Thread

    Woohooo knockouts... Where's my Vel vel?
  10. Enforcer

    TNA Genesis 2013 Preview & Live Discussion Thread

    Omg that was like watching Timmy vs Jimmy on Southpark hahaha just not as funny
  11. Enforcer

    TNA Genesis 2013 Preview & Live Discussion Thread

    The X division shit ended pretty weak, expected a better match from Tork/RVD but i am sure there will be more to come, now I am just wondering if Parks is going to Snap and go full blown Abyss on us
  12. Enforcer

    TNA Genesis 2013 Preview & Live Discussion Thread

    Wow I am suprised they held onto those tag titles, I expected morgan and ryan to run off with them
  13. Enforcer

    WWE Future Endeavors 2012

    Linda is the whole fucking reason wrestling has a PG rating... fucking gay!
  14. Enforcer

    Last Video Game Played

    Re: What are you currently Playing ? I am working my way through Batman: Arkham Asylum, F3AR... awesome so far... and Black ops 2
  15. Enforcer

    Raw New Years Eve Live Discussion

    and that was weak sauce for the US title match, i mean really?

Forum statistics

Threads
91,529
Messages
1,339,284
Members
4,154
Latest member
Kaia

Latest profile posts

Slick Mitch wrote on Showtime's profile.
Where in BC you from?
Undeniable wrote on Naitch's profile.
Since we're asking old members to return...where did you go? Come back to us.
Booty wrote on Crocker's profile.
come back sweetie
Buffy The Vampire Slayer wrote on Booty's profile.
Happy Late Birthday, Booty!

Staff online

Top