• Welcome to "The New" Wrestling Smarks Forum!

    I see that you are not currently registered on our forum. It only takes a second, and you can even login with your Facebook! If you would like to register now, pease click here: Register

    Once registered please introduce yourself in our introduction thread which can be found here: Introduction Board


The Official WS Political Thread

Grim

A Very Barry Mod
Mar 7, 2019
5,942
1,384
113
23
Sleepy Eye
facebook.com
I was quoting Dickins, Melville, and Milton a few hours ago for a podcast me and my brother. I r smart.

That's all I have to add to this conversation. :heston
 

Wang Chung

Well-Known Member
Jan 5, 2012
15,216
244
63
43
Dancing
There was just a teacher fired in Florida because she gave a student a 0 because he didnt turn anything in but the school said none gets below a 50. How can you give someone half credit for not doing the work.

I mean will I get half of my paycheck if I didnt show up all the time. Nope.

Sent from my SM-G975U using Tapatalk
 

Sabretooth

Well-Known Member
Oct 9, 2011
33,499
1,302
113
21
There was just a teacher fired in Florida because she gave a student a 0 because he didnt turn anything in but the school said none gets below a 50. How can you give someone half credit for not doing the work.

I mean will I get half of my paycheck if I didnt show up all the time. Nope.

Sent from my SM-G975U using Tapatalk
That's the stupidest shit I ever heard and you wonder why this generation is fucked up.
 

Chris

Super Moderator
Dec 23, 2011
28,376
5,440
113
23
Just West of Parts Unkown
Bruh that was the dumbest shit in high school bc teachers would still give you below a 50 sometimes if you turned it in but made like a 30, but if you didn't turn it in at all then you got a 50? Shit made no sense lmao

You'd also get harsher punishments for being tardy than just not showing up a lot of times so if you were late then you might as well just say fuck it and skip, I had some college professors that even had dumbass rules like that
 

Deezy

Well-Known Member
Nov 13, 2010
49,244
12,601
113
Canada
The fuck?

Even my instructors when I was upgrading in University would shit talk a student for not doing their work.

Are your teachers just lazy or this is a systemic thing?
 

Chris

Super Moderator
Dec 23, 2011
28,376
5,440
113
23
Just West of Parts Unkown
The fuck?

Even my instructors when I was upgrading in University would shit talk a student for not doing their work.

Are your teachers just lazy or this is a systemic thing?
Systemic I assume bc most teachers I heard talk about it thought it was dumb af.

We also had shit where like if your assignment was a few days late you'd get knocked a couple letter grades...but then when the end of the 6 weeks (how long our grade periods were) came around they'd just tell you what assignments you were missing and if you turned them in they'd give you full credit :TI: I think that was mostly bc the teachers would look bad if a lot of kids failed, especially if it was athletes bc they wouldn't get to play and high school sports, especially football are ridiculous in Texas
 

Deezy

Well-Known Member
Nov 13, 2010
49,244
12,601
113
Canada
So basically school is just an athlete factory, rest are just there so it doesn't look like a cattle farm.
 

Sabretooth

Well-Known Member
Oct 9, 2011
33,499
1,302
113
21
So basically school is just an athlete factory, rest are just there so it doesn't look like a cattle farm.
That's always how it's been lol. No denying athletes get preferential treatment. My school isn't known for athletics other than basketball though.
 

Sabretooth

Well-Known Member
Oct 9, 2011
33,499
1,302
113
21
Bruh that was the dumbest shit in high school bc teachers would still give you below a 50 sometimes if you turned it in but made like a 30, but if you didn't turn it in at all then you got a 50? Shit made no sense lmao

You'd also get harsher punishments for being tardy than just not showing up a lot of times so if you were late then you might as well just say fuck it and skip, I had some college professors that even had dumbass rules like that
My school is batshit crazy about attendance but teachers basically do whatever they want. Some teachers at the beginning of the semester would say I don't give a crap how many times you show up. If you fail it's on you. Others count attendance as part of a grade. One teacher would add two percent to your final grade for coming to every class. My school has a policy where if you miss 20% of class you fail but some teachers just ignore it lol.
 
Last edited:

Deezy

Well-Known Member
Nov 13, 2010
49,244
12,601
113
Canada
That's always how it's been lol. No denying athletes get preferential treatment. My school isn't known for athletics other than basketball though.
Naw....public school was designed by the army....it was once a soldier factory.