1. Welcome to the Wrestlingsmarks Forum!

    I see that you are not currently registered on our forum. It only takes a second, and you can even login with your Facebook! If you would like to register now, pease click here: Register

    Once registered please introduce yourself in our introduction thread which can be found here: Introduction Board


    Dismiss Notice

Hi, I'm Adam formerly from WhatCulture and I'm a shitty boyfriend

Discussion in 'General Wrestling' started by Blazeta, Oct 25, 2017.

  1. Blazeta

    Blazeta Super Saiyan Swagger

    ajstyles2
    dolphziggler3
    danielbryan2
    wolfpac
    If I had to pick which one to happen, sure I'd take the picture shit happening but wouldn't it be nice you know to not have either happen? The way I see it, if your boyfriend/girlfriend has to get other chicks to send you nudes then something is wrong with the relationship and you shouldn't be dating. The ONLY reason porn is different is cause it's not something that's made or done just for you, it's on the internet for everyone to see, etc. I'm not going to let it stop me from enjoying content he does in the future or anything. But he is a shitty boyfriend like you said.
     
  2. Admin Post
    Smarkslayer

    Smarkslayer Tomb Raider

    I cringe anytime I see sexual predator with all the allegations about Hollywood producers.

    If we can all agree that's not the case here, I'll be more than willing to disagree about anything else.
     
  3. Blazeta

    Blazeta Super Saiyan Swagger

    ajstyles2
    dolphziggler3
    danielbryan2
    wolfpac
    I already said that I was wrong with the WORDS I used, so no I'm not clinging to that anymore. I can't prove what I said as I can't just post those types of pictures on here but that shit does happen. I don't care if you believe me or not, but they are women out there whom are just like men when it comes to sending shit randomly. In fact last night some girl sent me a picture of her ass. Now I'm single at the moment so it was a pretty nice thing to do. But you know, it is what it is.
     
  4. Admin Post
    Smarkslayer

    Smarkslayer Tomb Raider

    Like I said, even if you consider pics to be the same as fucking other people, it's still just cheating.

    People cheat all the time. I can name like 25 celebrities that cheated on their spouses this year probably.
     
  5. Blazeta

    Blazeta Super Saiyan Swagger

    ajstyles2
    dolphziggler3
    danielbryan2
    wolfpac
    Oh I already said that I used the wrong words here, and only did as it's what one of the women he talked to called it. So if the title can just be changed from "I'm a sexual predator." to "I'm a shitty boyfriend." that would be great.
     
    Smarkslayer likes this.
  6. Blazeta

    Blazeta Super Saiyan Swagger

    ajstyles2
    dolphziggler3
    danielbryan2
    wolfpac
    I don't personally like cheating is the thing, and it's something that no matter how many people do it then it don't change things. I could name a lot of things people do all the time, doesn't make it right. Yeah most if not all of them are probably worse but idk it doesn't change that it's still wrong to do. Be fateful or be single. If you want to get all the nudes you want, or all the pussy you want, dick, etc. Be single and enjoy life that way. Cause I don't got a problem with people being I don't want to use the word slutty cause ain't nothing wrong with it when you're single but you get the idea. I just got a problem with people thinking they can do these things while being in a relationship.
     
  7. Admin Post
    Smarkslayer

    Smarkslayer Tomb Raider

    I didn't say it was right, it's just not a story. This was a story when it had the sexual predator aspect. Now that it's out the window, it's like so he looked at other women he never met? Oh, OK. So when is his You/tube channel launching?
     
    McGrady and Blazeta like this.
  8. Blazeta

    Blazeta Super Saiyan Swagger

    ajstyles2
    dolphziggler3
    danielbryan2
    wolfpac
    Ahh alright now I get what you meant haha. Well hey xD at least we had a 50+ post thing go on here. I do look forward to the new channel as I think it will be great. I hope Adam gets to do his How I Would Have Booked or How I Would Book stuff over on this channel. I don't see why he wouldn't get to.
     
    Smarkslayer likes this.
  9. Admin Post
    Smarkslayer

    Smarkslayer Tomb Raider

    I just want them to hurry up and launch the website. I want to see what they're doing.
     
    Blazeta likes this.
  10. Blazeta

    Blazeta Super Saiyan Swagger

    ajstyles2
    dolphziggler3
    danielbryan2
    wolfpac
    Thankfully the site still will launch as planned right? Think that's what they said yesterday. So just counting down the days until Nov 1st. I've been ready for this since before it was even announced what they was really even doing.
     
  11. Admin Post
    Smarkslayer

    Smarkslayer Tomb Raider

    The YouTube channel won't launch until Adam returns, but I assume the website wass about done so they're still opening on Nov. 1.
     
    Blazeta likes this.
  12. Deezy

    Deezy Well-Known Member

    brethart2
    newjack
    ddp
    therock
    nwo
    wolfpac
    What culture wasn't even good to begin with....just another list youtube chsnnel that had lame jokes and the dudes arm chair booking was Efed levels of shit.

    Cheating isn't some sort of terrible crime. ..happened to me once....I felt hurt...realized my game wasn't on point at the time. ..found a new bitch and moved on.

    Population is too massive to even act like there's only one person out there for you. Even in religion the goal is to spread your genes as much as possible.
     
  13. Blazeta

    Blazeta Super Saiyan Swagger

    ajstyles2
    dolphziggler3
    danielbryan2
    wolfpac
    I liked some of the shit they did honestly over there.

    I still watch cause it ain't as bad as people try to make it out to be that they left, they still got Simon and some of the people ain't bad that seem to have replaced them or just got moved over to the Wrestling part. I mean, I personally love list channels lol. I'm just a nerd like that.
     
  14. Deezy

    Deezy Well-Known Member

    brethart2
    newjack
    ddp
    therock
    nwo
    wolfpac
    If I'm being honest. Mojo.com, Cracked and What culture were interchangeable for me.
     
    Blazeta likes this.
  15. Blazeta

    Blazeta Super Saiyan Swagger

    ajstyles2
    dolphziggler3
    danielbryan2
    wolfpac
    Only one of them I never checked out is Cracked. But, now I might have to. I really list list and trying to think what could be on it, and then learn new shit sometimes I never knew or heard about. So hey if anything you just gave me a new channel to check out.
     

Share This Page